2014 ASTE SANTUAN: DONOSTI

ROBOTIKARA HASTAPENA

Zer ikasiko duzu tailer honetan?

  • Mekanismo sinpleak interpretatzen, gurpilen, engranajeen, ardatzen, palanken, poleen… bitartez.
  • Indarra, dinamismoa eta oreka kontzeptuetan sakontzea.
  • Mugimenduaren printzipioak aplikatzen eta zientzia fisikoen beste kontzeptuak aplikatzen.
  • Eredu funtzionalak programatzen eta sortzen.
  • Sensoreekin eta motorrekin esperimentatzen.
  • Irtenbideak emateko ideiak sortzen.

Programazio Logikoaren munduan murgilduko gara “Wedo” Lego Kit-a erabiliz. Mekanismo ezberdinak programatzen ikasiko dugu. Horretarako elementu fisikoak erabiliko ditugu (motorra, distantzia sensorea eta inklinazio sensorea) eta Wedo software espezifikoa.

Wedo

ROBOTIKA

Robotak mugitu egiten dira, sentitu egiten dute eta inguruko seinaleak jasotzen dituzte, jokabide adimentsu bat adierazten dute eta objektuak manipulatzen ditu. 3 azpisistema dira:

  • Mekanika-mugimendua.
  • Sentsoreak
  • Logika-kontrola-programazioa.

Programa grafikoa eta intuitiboa da, denbora laburrean, sensoreak menperatzeko gai gara eta motorrak emandako informazio eta seinaleen arabera jokatu dezaten lortzen da.  Hor guztia kiribilen eta gurutzebideen bitartez (erabakiak hartzea).

Space Challenge

Txapelketa bat planteatzen dugu bikoteka: bi biren aurka. Taldeak txandatuko dira guztiek elkarrekin lehiatu arte. 

  • Robota puntuak gehitzeko diseinatzen da eta aurkariak lor ditzan ekiditea.
  • Hasiera batean modu autonomoan funtzionatzen du ondoren mandoarekin, programazioa aurretik eginda.
  • Lehiaketa aukeratuko dugu (puxtarri handiak, txikiak, zilindroak, zaku handiak, zaku txikiak.. manipulatzen eta puntuatzeko formak).

Competiciones

BIDEOJOKOEN SORKUNTZA

Scratch doako aplikazioa, MIT-ek garatua (Massachusetts Institute Technology) programazio-ingurune bisual bat da, haurrek euren bideojoko propioak sor ditzaten ahalbidetzen duena, historia animatuak eta arte interaktiboa. “Pieza enkajableak” (puzzlea) filosofia erabiltzen da eta garapen inguru bat bat-batean beharrezko elementu guztiak ikuskatzeko aukera ematen duen: eszenatokia, objektuak eta lengoaia elementuak.

Programazio-prozesuak eginaz ikasten ikastea ahalbidetzen du. Hezkuntza-ikuspegitik, programatzeko prozesuak pentsamendu logikoa eta algoritmikoa garatzen du. Gainera, ikasleak konprometitzen ditu arazoari soluzioa emateko, aspektu esanguratsuak kontuan hartzera lagunduz; arazoaren izaera erabakitzea, ebazten lagunduko duen irudikapena hautatzea eta pentsamenduak monitorizatzea (metakognizioa) eta soluzio-estrategiak. Azken hau, oso gazteetatik hasita garatu beharreko aspektua da.

Scratch

 TXANDA 1 (Apirila 14-16, Ordutegia: 9.00 – 13.00) Mª REINA ESKOLA (Egian)

7 – 9 urte. Robotikara Hastapena. Informazioa: Iniciación a la Robótica 1

10 – 16 urte. Robotika. Informazioa: Robótica 1

10 – 16 urte. Bideojokoen Sorkuntza. Informazioa: Videojuegos 1

TXANDA 2 (Apirila 22-25, Ordutegia: 9.00 – 13.00) SANTA TERESA (Unibertsitate aldean)

9 – 15 urte. Robotika. Informazioa: Robótica – Sta. Teresa

DOPLAY kontaktua: Alberto Asín

Telefonoa: 943.441.736          Mugikorra: 660.382.674         Mail: alberto@doplay.es

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s